5 mars 2024

Årsmöte 2024: Styrelsen invald

banner
banner

Vid kvällens välbesökta årsmöte i HIF FF, där 416 röstberättiga medlemmar bänkat sig i skolsalen vid Hammarby IP, tog medlemmarna ställning till valberedningens förslag till styrelse samt det motförslag som framförts för att Per Norling skulle ta plats. Årsmötet valde att rösta för valberedningens förslag.

Styrelsen i Hammarby IF Fotbollförening verksamhetsåret 2024 ser således ut som följer:

Mattias Fri (omvald), ordförande med ett års mandatperiod, alltså till årsmötet 2025.

Suleyman Sleyman (omvald), Rolf Wikström (nyvald) och Patrik Niklasson (omvald), ordinarie ledamöter med två års mandatperiod, alltså till årsmötet 2026.

Cecilia Hager (omvald) och Anna Smångs Alm (nyvald), suppleanter med ett års mandatperiod, alltså till årsmötet 2025.

Nina Jonsson, Mia Lindberg och Peter Granström, ordinarie ledamöter med ett år kvar på sina mandatperioder, alltså till årsmötet 2025.

Björn Ekblom ingår som ständig hedersledamot, dock utan rösträtt.

hammarbyfotboll.se

Foto: Henric Wauge